Flessenactie 50 jaar jubileum

Flessenactie OBS De Hofmaat in Neede

NEEDE – Dit schooljaar viert OBS De Hofmaat haar 50 jarig jubileum. In voorbereiding op dit feest werd er deze week geacteerd voor een film! ‘Hollywood in de klas’ heeft een film gemaakt waarop alle leerlingen van klein tot groot een rol(letje) spelen. De kinderen liepen de afgelopen dagen met pruiken, laboratoriumjassen en stropdassen door de school. Op school was een laboratorium nagemaakt met nogal wat warrige professoren. In het laboratorium was Alberta Einstein actief, met haar tijdmachine toverde zij iedereen weg! Maar hoe iedereen ook weer terug moest komen, wist ze (nog) niet. Op de feestdag zal de film worden getoond aan ouders en kinderen.

Flessenactie
Om dit feest verder te laten slagen wordt er een flessenactie gehouden. Alle leerlingen van OBS De Hofmaat kunnen vanaf donderdag 14 september 2023 lege statiegeldflessen inleveren op school. Het gaat om grote frisdrankflessen, kleine plastic flesje en blikjes. Deze actie loopt tot 26 september 2023. We hopen natuurlijk op heel veel lege statiegeldflessen. Lege flessen of blikjes? Geef ze mee aan een leerling van OBS De Hofmaat!

Naar het overzicht