Kerst op school

Kerst op school!????
 De afgelopen weken zag de school er erg gezellig uit; de ouderraad heeft de school super versierd!
Naast alle mooie beeldende vorming lessen die in het teken van kerstmis stonden, zijn de kinderen druk geweest met kerstkaarten maken voor het ouderenfonds. Groep 6 heeft zorgcentrum de Hofmaat bezocht en de kaarten zelf bezorgd. Ook hebben de kinderen een kerstwens opgehangen in de kerstboom, waren er veel 'foute' kersttruien te zien op foute kersttruidag en heeft de hele school voedsel ingezameld voor de voedselbank! Als gezellige!! afsluiter hebben we gisteren met alle kinderen aan het kerstdiner gezeten.????????
Wij willen alle ouders bedanken voor de hulp en wensen iedereen fijne feestdagen!????
Naar het overzicht